torsdag 26 juni 2014

En skön dag i stillhet

Efter några dagars härligt intensivt trampande var det dags att stanna upp och njuta lite rörelsefrihet. Har stannat kvar på samma plats och bara njutit av vinden,havet och doften av tång. Vågorna och den fantastiska fågelsången har hjälpt mig att släppa tankar som dröjt sig kvar i onödan. Mina ögon har vilat på människor som badat, grävt i sand, provat vindsurfande - det var riktigt roligt (det finns väl en undanskymd hörna inom mig där skadeglädjens troll bor) samtidigt fanns ett igenkännande från när jag provade själv för några år sedan. En och en halv timmes blött och kallt arbete och 5 min surfande - lön för mödan? Japp. I morgon trampar jag vidare mot Varberg och Björkäng för att träffa några goa vänner.

Ha ett gott liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ge och ge igen och du får mer igen

Ge och ge igen och du får mer igen
Ge ger mer