lördag 28 juni 2014

I dag fick jag hälla

-tältet in i sin packpåse. Det regnade nåt kopiöst, precis allt var dyblött. Så var det även när jag packade upp det för en timma sedan del var bara att hälla ut det på marken och i min fantasi kunde jag även höra plasket. Men mellan dessa två episoder så har dagen varit fantastisk. Enormt bra vägar, mycket cykelvägar ett platt landskap har förgyllt min dag. Dessutom har jag mött många roliga människor och samtalen har blivit långa. Kan bara säga att cykeln är en samtalsöppnare vilket jag tycker är bra. Finns det nåt roligare än att träffa nya människor?

Men en av de bästa stunderna var att träffa vännen Ingegärd i Björkäng. 

Träffar fyra trevliga människor från Alingsås och kvällen avslutas lite oväntat med te och macka tillsammans med i deras härliga Husbil. Hmm gott att leva eller hur.

Njut av livet , lev i nuet öppna dig för det oväntade. Och lite oväntat var det att det blöta tältet hade torkat i vinden under under tiden jag åt mackan.

En liten bild jag vill skicka med från idag är en ving ampterad fd väderkvarn tror jag du kanske vet bättre låt mig då veta det via en komentar..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ge och ge igen och du får mer igen

Ge och ge igen och du får mer igen
Ge ger mer